BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

YA AKHI/UKHTI, DID MY BLOG INSPIRED YOU ?

Followers

Thursday, February 2, 2012

BERKECIL HATI

kali ini entry aku sedikit cenderung kepada perasaan berkecil hati .
aku tidak akan bercerita apaapa di sini, cuma aku ingin meluahkan betapa kecil nya hati ini saat ada yang mengendahkan diri ini, dianggap tidak wujud dan tidak diperlukan dikalangan mereka.

aku pasrah, aku tetap senyum, tapi dalam senyum ku terpahat kesakitan didalamnya. aku cuba utk tidak mempedulikan perasaan ini, tetapi ternyata ianya membelenggu pemikiran ku .
saat aku bersedih, Al-quran menjadi peneman setia, saat aku kekeliruan, Solat itu jadi peneman dan petunjuk pda setiap yg aku hajatkan, saat aku berkeseorangan zikir selawat menjadi muzik penyeri diri ini. aku syukur, walaupun aku bersendirian, ALLAH tetap menghiburkan aku :')

keseluruhannya, semua perkara yg aku lakukan aku bergantung padaNYA. Sungguh ALLAH itu segala-galanya bagiku selepas kedua ibu bapaku.
aku bersyukur masih ramai yg bersama aku, memberi kata-kata semangat padaku, aku bersyukur dan terharu :') Terima kasih ya ALLAH kerana mengurniakan kawan-kawan yang baik disekeliling ku.
Kadang-kadang ALLAH sengaja ambil yang kita sayang sebab ALLAH nak bg kita yg lebih baik <3


insan serba kekurangan <3


No comments:

Post a Comment