BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

YA AKHI/UKHTI, DID MY BLOG INSPIRED YOU ?

Followers

Monday, January 30, 2012

Aku tidak sempurna

Janganlah menghina ku kerana ajaran agamaku tidak sekuat mana. janganlah berpaling dariku jika engkau tidak menyukai perubahan diriku, jangan lah engkau menghina ku dengan melontarkan kata2 hinaan dan caci maki terhadap ku. aku tidak sempurna, masih belajar menjadi muslimah sejati.

berilah katakata semangat dan nasihat yang lembut padaku, saat aku jatuh, berilah aku motivasi sokongan padu. saat aku alpa, ingatkan lah aku tentang akhirat. janganlah menjadi duri dalam daging .

sesungguhnya aku membuat apa yang seorang muslim patut buat , aku tidak melanggar perintah ALLAH, aku mengikuti suruhannya . jgnlah memandang rendah terhadapku , aku sedang belajar.

saat ini, aku memerlukan banyak sokongan dan katakata semangat agar iman ku tidak goyah dan agar aku dapat melakukan perintah ALLAH secara terus menerus.

maaf aku terlalu meminta kepada kamu semua, itu yg aku mahukan. selain dari rahmat allah, restu keluarga, nasihat dari kawan2 juga aku sgt perlukan .

akhir kata, jgn lah bermusuh dengan ku atas sebab kamu tidak menyukai akan perubahan ku , janganlah menghukum aku dengan kisah2 lalu ku, setiap manusia punya kisah silam. cuma janganlah mengingatkan ku tntng masa dulu ku. aku ingin berubah .. :'(

insan yang serba kekurangan <3


No comments:

Post a Comment