BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

YA AKHI/UKHTI, DID MY BLOG INSPIRED YOU ?

Followers

Sunday, January 29, 2012

Mata kiri ku berkedip.

Ya, mesti korang tertanya-tanya, kenapa aku masukkan tajuk entry ni. hurmm, firtsly, ada orang kata kalau mata kanan berkedip, tu tandanya nak jumpa orang.
kalau mata kiri kedip, tu tandanya akan menangis .

apakah ini petunjuk bahawa aku akan menangis lagi setelah beberapa hari air mata aku bergenang memikirkan sikap beberapa orang yang memfitnah ku ? :'(
Ya allah, aku mohon kau permudahkanlah segala urusan ku didunia ini.
kau terbitkan lah fajar menerangi hidupku yang malap ini.

jika benar yang aku akan menangis lagi, berilah aku kekuatan utk menempuhinya. beri aku kekuatan utk menghalang semua perkaraperkara yang tiada faedah bagi ku.
sesungguhnya engkau maha mengetahui apa yang terbaik utk hambamu .

aku penat ya allah, penat dengan agenda manusia yang tiada kesudahan ini. penat untuk bertarung kekuatan supaya aku kuat menempuh setiap dugaan yang datang. aku tahu, setiap dugaan yang datang kepadaku adalah ujian dariMU . ujian untuk menjadikan aku seorang yang kuat dan tabah .

aku redha dgn ujian mu, aku akan terus mencuba untuk bersabar.
hanya engkau maha mengetahui dan maha mendengar segala rintihan hambamu :')

insan serba kekurangan <3

No comments:

Post a Comment