BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

YA AKHI/UKHTI, DID MY BLOG INSPIRED YOU ?

Followers

Tuesday, January 31, 2012

Adakah aku menunjuk ?

DEMI ALLAH , aku bukan lah seperti itu , mmg akan ada org kata " eleh, mana ada orang nak mengaku yg dia sedang menunjuknunjuk " . Insyallah, tiap sesuatu yang aku lakukan, bukan lah bersifat menunjuk meskipun angkuh, aku melakukan kerana ALLAH. bukan kerana sesiapa.
sudah aku terangkan berkalikali, kenapa still ada yang berkata kata dibelakangku ?

Pernahkah aku cakap aku ni BAIK ? pernah kah aku kata aku ni seorang yang BERIMAN ? jika ada, sila tampilkan bahagian manakah aku dikatakan begitu ? aku hanya manusia biasa, yang mengejar keredhaan ALLAH, bukan menunjuk . masih banyak yang aku perlu belajar, janganlah disebabkan kamu tidak menyukai akan perubahanku, kamu mengata aku . be professional. jika tidak suka, tidak mengapa, jangan menganggu ku , kerana aku tidak pernah menganggu kamu .


maaf jika entry ku kali ini sedikit kasar, kerana aku juga punya perasaan, jgn lah membuat perasaan aku bergelodak . selagi aku boleh bersabar , aku akan terus bersabar . ingat , sabar manusia ada limitnya .
tapi, aku mohon agar ALLAH tetapkan kesabaran dlm diri ku ini . aminn .

kepada tuan empunya badan yang telah menyindirku dgn membuat status di FB, aku mendoakan kesejahteraan kamu, semoga ALLAH memberi taufiq dan hidayah ke atas dirimu . aminn

insan serba kekurangan <3


No comments:

Post a Comment