BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

YA AKHI/UKHTI, DID MY BLOG INSPIRED YOU ?

Followers

Saturday, January 28, 2012

Sesaat airmataku bergenang .

Ya allah, beratnya ujian ini, tenangkan hati yang berbolak balik ini ya allah :'(
aku insan yang lemah yang tidak mempunyai apaapa kecuali berdoa dan terus berdoa agar ALLAH menjadikan aku seorang yang tabah dalam apa jua hal yang berlaku.

Don’t judge people so easily. it’s my rights to cover up myself with a beautiful hijab.Tdk semestinya aku mmakai tudung,aku baik. Aku seorg wanita yg soleh.Setiap manusia pernah buat silap dimasa lalunya.Tetapi siapakah kita?siapa? siapakah kita nak menilai seseorang? kita tiada hak pun nak menilai. Hanya DIA boleh menilai siapa diri kita.Aku memakai tudung. bukan kerana fashion. bukan kerana ini bulan yg suci.bukan kerana seseorang yang ku kenali atau apa-apa sebab yang lain.tetapi, Aku memakai tudung kerana niat ku tersendiri. hanya kerana Allah. Sesiapa yang menfitnah aku, menghina aku. Aku hanya mengatakan.Jika itu kau fikirkan, itulah kau fikirkan. sebab aku tahu siapa diriku .

semoga ALLAH memberi taufiq dan hidayah pada kamu.
Memang aku tak kuat untuk hadapi semua ni seorang diri. aku memerlukan kawankawan utk memberi dorongan kepadaku. bukan kawan yg memperlekehkan aku .
aku MOHON, tolong bantu aku :'(

Aku tatau bila ajal akan datang menjemputku, aku takutkan balasan ALLAH.
saat ini, aku hanya mampu berdoa dan kuat menjalani kehidupan penuh pancaroba ini.
aku harap, iman ku kuat utk semua ini.
ingatkanlah aku agar tidak tergoda dengan kehidupan dunia. ingatkanlah aku yang suatu hari aku pasti akan mati :'(

insan yang serba kekurangan <3

No comments:

Post a Comment